Monday, January 16, 2012

FT Island Play! Concert at Malaysia


Pagi ni baca newspaper, giler ar hampir 5,000 peminat ke konsert Play! FT Island anjuran Square Roots yang berlangsung di Stadium Negara 14 Januari 2012 lepas. Laporan berita, jeritan tanpa henti yang bergema di dalam stadium cukup menggambarkan betapa kumpulan rock yang berasal dari Korea Selatan itu cukup mempunyai magis tersendiri. Agak la.. sebab tu aku boleh tersangkut dengan diorang juga. Ingat jual muka saja ka datang sini? Mantap seh suara Hongki... Datang pulak dengan gaya rambut baru.. walaupun aku tak berapa berkenan sikit dgn gaya tu, ada dia kisah?? 

Lagu2 yang FTI bawa malam tu antaranya ialah;
Bing Bing Bing
A Handsome Guy And A Beautiful Girl
Hello Hello
Love Love Love
Life(ver. Jepun)
I Want(ver. Jepun)
Let It Go  (ver. Jepun)
Flower Rock
Sunshine Girl
I Confess
Even You Tears
A Bad Girl
The Man In Sinsa-Dong
Will Love Al
You Are Smiling Like A Doll
Dokihote’s Song
Troublemaker
Primadona
Love Sick
Until You Back 
Like Birds 

Ndapala nda pegi tinguk secara live. Layan Youtube suda.. Credit kpd mereka yg ringan hati mok share dgn yg lain.. 
Apa2 pon, aku paling suka part ne.. Ne kalo tinguk secara LIVE memang tangkap lentok. tak pasal2 ada yg nangis juga. Gila sedap vokal dorg ne. Betul tak???

Sweet kan Hongki, Jong Hun, Seung Hyun, Jae Jin dan Min Hwan nyanyi?^^

Hongki ternyata hebat dari mula sampai akhir show. Dari mula sampai akhir  tanpa henti walaupun sudah menyanyikan banyak lagu, kehebatan tenaga dan vokal Hongki langsung tidak tergugat. Saranghae Hongki oppa!! Hopefully lepas ne kalo ada show kat sini dapat habiskan suara tengok dorang kat pentas.. ^^

No comments:

Post a Comment