Monday, January 2, 2012

Welcome 2012!!! Blogger baru, azam pon baru..


Tirai 2012 kini telah berlabuh.. secara rasminya aku pon telah menjadi seorang blogger!!!!!!!!! Hebat tak, hebat tak??? Haha!! Ye la kan, asyik baca blog orang laen jer. Nak juga orang laen pulak baca aku punye. Cuma, tak tau la aktif ke tak part nak update nanti. Aduyai....

2012 baru bermula, semester 3 pon sampai kat penghujung. Senang citer, sekarang semua budak U tengah perah otak untuk final exam. Aku je yang masih relax. Alaa... Belajar mane leh tension2.. Betul tak? Hehe..
Apa-apa pon, abes sem nie, ade baki 5 sem lagi aku kat UPM.. Lame lagi la, perjalanan aku sebagai seorang perantau.. 

Azam??? Budak darjah 1 pon boleh jawab punyer.. hehe!!! Kalo list memang tak larat la.. Tau la banyakkan.. 1st aku mesti la nak fokus kat study dulu. Ne smemangnye azam yang tak pernah tak masuk list aku setiap tahun.Ye la, sekarang dalam hati nie dah berniat nak jolok Anugerah Dekan.. Mantap la... Pastu, aku nak jelajah tempat-tempat yang BEST kat Malaysia dulu, baru pikir luar negara pulak. Yang penting, mulakan operasi cari sponsor. Yeeeha!!!!!! Hurmmm... 3rd, aku nak bersesak dengan peminat lain tengok konsert FT Island.. Asal la dorang datang awal sangat tahun nie. 14 Jan 2012?? Aku abes final pon 15 Jan.. Kempunan nak date dengan si cute Hongki. Tapi, apa boleh buat kan.. Ayat sedapkan hati sendiri~xpe.. dorang tetap dtg buat konsert balik kat sini. 

 Ndapala Hongki... See u next tym..
Gambate 2012!! Bak kata slogan aku kat sekolah menengah dulu, "USAHA MAJU JAYA". *-*V



No comments:

Post a Comment